London babyyyy

Het is alweer een eeuw geleden dat ik in London was, maar toch wou ik de foto’s laten zien. Op Zaterdag 5 oktober, vertrokken mijn vriendin Claudia en ik naar LONDON!!! We vlogen met ryanair en kwamen vroeg in de ochtend aan. We verbleven in het Holliday Inn in Stratford City. Wat een mooie 4 sterren hotel was dat zeg! Voor de rest hebben we lekker geshopt en zijn we in de avond naar de film geweest in de westfield mall (mijn favoriete mall)! 

Onze mooie badkamer!
Happpy met onze hotel! Zeker een aanrader, aangezien je
een mooie en ruime kamer krijgt! 
SUSHI ETEN! onze favoriete bezigheid, we gaan regelmatig
even bij shabushabu eten! We hebben in totaal
3 keer sushi gegeten in London, OOPS.
Claudiaaa, die niet graag op de foto gaat.

Sinds dit tripje ben ik helemaal verslaafd hieraaan (L)

We gingen naar een photobooth! Linksonder was de eerste foto, geshockt
omdat we het niet verwachtte!

In de avond voordat we naar de film gingen, even shoppen en
natuurlijk ook bij FOREVER21!

En een cupcake gehaald! Die ik niet helemaal had opgegeten,
aangezien het super zoet was.

2 thoughts on “London babyyyy”

  1. Woehoew, Londen… één van mijn favoriete steden! Ik ga er binnen twee maanden voor de vierde keer naartoe. Btw, ik vind dat je enorm leuke foto's hebt, zeker met je fish eye iPhone camera. Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht? X Eline

Geef een reactie

